Sigueu benvinguts / Welcome to www.running81.blogspot.com

Visitants / Visitantes

PRÓXIMOS OBJETIVOS INMEDIATOS 2011

5 km: bajar de 20'

10km: bajar de 43'

Media maratón: bajar de 1h 42'

14 d’oct. 2010

Genoll cascat! / ¡Rodilla tocada!

Dijous de la setmana passada tiradeta llarga de 20,41 km a un ritme de 5'29", molt bones sensacions. Sortides el cap de setmana de 10-12 km a ritme suau. Dilluns, començant l' entrenament habitual me n'adono que el genoll esquerra no funciona del tot bé. Sembla un mal gest, i segueixo com si res, afluixant una mica el ritme, passant dels 5'00" que anava portant durants els 2-3 primers km a 5'30" - 5'45" .. Així sembla que la cosa millora, i segueixo tirant. A l'arribada a la rotonda d' Alella dono la volta i començo la tornada. El meu Polar marca 5,05 km. Em dic a mi mateix. Va company, apreta, i a veure si aconseguim fer la tornada en menys de 25, ja que sembla que el genoll s' ha calentat. Apreto, i vaig a ritmes de 4'30" - 4'40" sense problemes. Arribo a BDN, amb bones sensacions. Bec una mica d' Isostar, estiro i cap a casa. De camí em començo a notar de nou el genoll. A l' enfredar-me empitjora. Ja hi tornem a ser! Esperem que pel Cross de Sants estigui recuperada del tot! Jueves de las semana pasada tiradita larga de20,41 km a un ritmo de 5’29”, muy buenas sensaciones. Salidas el fin de semana de 10-12 km a ritmo suave. Lunes, empezando el entreno habitual me doy cuenta de que la rodilla no funciona bien del todo. Parece un mal gesto, de manera que sigo como si nada, aflojando un poco el ritmo, pasando de 5’ 00” el km que llevaba, aprox. durante los 2-3 primeros km, a 5’30” – 5’45” Así parece que la cosa mejora, i sigo tirando. A la llegada a la rotonda de Alella doy la vuelta y empiezo el regreso al punto de partida. Mi Polar marca 5,05 km realizados hasta entonces. Me digo a mí mismo, va compañero, aprieta, a ver si conseguimos hacer la vuelta en menos de 25, ya que parece que la rodilla vuelve a funcionar. Tiro millas y voy a ritmos de 4’30” – 4’40” aparentemente sin problemas. Llego a BDN, bebo un poco de Isostar, estiro, y para casa. De camino me empiezo a notar de nuevo la rodilla. Al enfriarme empeora. ¡!Ya estamos de nuevo con la dichosa rodilla! Esperemos que para el Cross de Sants esté recuperada del todo el próximo 31!